مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» شکمبند ساعت شنی لاتکس بهتر است یا گن های موجود در بازار

شکمبند ساعت شنی لاتکس بهتر است یا گن های موجود در بازار

گن ساعت شنی چگونه به شما کمک می کند تا وزن شکم خود را از دست بدهید؟
دانا سیرسون

بدون شک این جمله را شنیدید که "اگر به نظر می رسد خیلی خوب است که صحیح باشد ، معمولاً چنین است." این رسم قدیمی قطعاً در مورد گن ساعت شنی لاتکس اصلاح کننده ، دستگاههای پوشیده شده در اطراف میانه برای ذوب شدن چربی شکم کاربرد دارد. متأسفانه پوشیدن چیزی در هر قسمت از بدن به کاهش وزن کمک نمی کند.

گن ساعت شنی ارزان قیمت  برقی اساساً کمربندهای الاستیک هستند - به دلیل عدم وجود اصطلاح بهتر. قبل از تمرین ، کمر خود را با قیمت گن ساعت شنی جلیقه ای وصل می کنید تا در گرما به دام بیفتید. گرما طبق گفته سازندگان ، گرمای بدن شما را افزایش می دهد ، که منجر به نتایج بهتر کاهش وزن می شود. آنها از انواع مختلفی ساخته شده اند ، اما رایج ترین آن نئوپرن ، لاستیک مصنوعی است.
وزن آب

هر تفاوتی که در مقیاس مشاهده می کنید نتیجه کاهش وزن آب است. این دستگاه ها گرمای بدن را حفظ می کنند. این افزایش دما هیچ کاری برای تشویق سوزاندن کالری یا چربی ندارد. در عوض ، شما فقط در حال تعمق بیشتر هستید ، و این باعث می شود مایعات از دست ندهید ، توضیح می دهد که پاتریشیا فلوید ، نویسنده "سلامت شخصی: چشم انداز و شیوه زندگی". هنگامی که بعد از تمرین چیزی بنوشید ، مقیاس به احتمال زیاد به وزن اصلی شما باز خواهد گشت.

شکمبند ساعت شنی

فشرده سازی

بعد از پوشیدن گن ساعت شنی جلیقه ای اصل برقی ، ممکن است متوجه شوید که یک یا دو اینچ از دست داده اید و این توهم کاهش وزن را نشان می دهد. مانند بندهای بدنه ، بهترین مارک گن ساعت شنی  گاهی می تواند خط کمر کوچکتر را فراهم کند ، اما این فقط موقتی است. با توجه به زمان ، بدن به شکل و اندازه طبیعی خود باز می گردد. شما واقعاً اینچ واقعی را گم نمی کنید. برای انجام این کار ، شما نیاز به کاهش وزن دارید که خرید حضوری گن ساعت شنی تریم نمی تواند آن را تأمین کند.

مرکز پخش گن ساعت شنی

وقتی صحبت از تاثیر گن ساعت شنی بر کاهش وزن می شود ، جایگزینی برای رژیم و ورزش وجود ندارد. کاهش کالری دریافتی و افزایش فعالیت بدنی بهترین راه برای چربی زدن شکم است ، دکتر راسا کازلوزکایت و دکتر شیلا دوگان از مرکز پیشگیری از دانشگاه راش توصیه می کنند. در هنگام کاهش وزن ، تمرینات شکمی را نیز انجام دهید تا به عضلات معده کمک کند و تقویت شود. از دست دادن 1 پوند چربی به 3500 کالری نیاز دارد.در بیشتر داروخانه ها ، megastores و خرده فروشان آنلاین ، باید بتوانید گن ساعت شنی اصل  ورزشی کمر را برای کمتر از بیست دلار پیدا کنید. ده ها شرکت به نوبه خود انواع ارزان قیمت گن ساعت شنی اصل کلمبیا  یک اندازه متناسب با همه را ایجاد می کنند. براساس برخی تخمین ها ، این دستگاه ها سالانه میلیون ها دلار فروش می کنند و جای تعجب نیست. اگر تبلیغات را باور دارید ، تمام کاری که باید انجام دهید پوشیدن ساعت شنی وزن برای کاهش وزن در حین کار است. حقیقت این است که ، از بعضی جهات ، ممکن است وزن کم کنید - اما اگر امیدوار هستید چربی شکم بسوزانید ، ممکن است

شما نفس می کشید ،شکمبند ساعت شنی نمی کند

مطمئناً ممکن است در هنگام ورزش نفس بکشید ، اما کمربند لاتکس کمر ساخته شده از لاستیک مصنوعی غیر متخلخل به هیچ وجه نفس نخواهد کشید. همانطور که خودتان ورزش می کنید ، هر نوع عرق تولید شده توسط پارچه نئوپرن که در دور کمر قرار دارد ، گرفتار خواهید شد. شما در واقع بیش از آنچه که می خواهید بدون گن ساعت شنی فکر نمی کنید ، بلکه اشتیاق شما ایجاد می شود تا زمانی که لباس را از بین نبرید جمع می شود و جمع می شود. ممکن است کاهش ناچیز لحظه ای از آب ، چربی شکم را تجربه کنید ، و این تنها تا زمانی که دوباره با نوشیدنی بعدی خود تجدید آب کنید ، دوام خواهد داشت.
فریب نخور

زنان اغلب برای ایجاد توهم چهره باریک ، از لباس های فشرده سازی مانند کرست و شامپو استفاده می کنند. گن ساعت شنی تاپی کمر به همان روش کار می کنند ، می پیچند و معده شما را فشرده می کنند ، به طور موقت پوست خود را مجدداً توزیع می کنند تا به نظر می رسد نازک تر باشید. مطابق با کلینیک مایو ، پوشیدن یک بند جوراب مانند ممکن است ظاهر و حالت شما را بهبود بخشد ، اما این باعث تقویت یا تقویت ماهیچه های معده شما نمی شود. فقط رژیم و ورزش باعث می شود معده شما صاف شود.

ناامید شوید.

بهترین مارک گن ساعت شنی چی می باشد؟

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده