مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آشنایی با بهترین مارک گن ساعت شنی

آشنایی با بهترین مارک گن ساعت شنی

آیا می خواهید 2 اینچ از دور کمر خود بگیرید و فقط در یک دقیقه شکل تاثیر گن ساعت شنی بدست آورید؟ سپس ، شما باید قیمت گن ساعت شنی اصل کلمبیا را امتحان کنید. این شکل دهنده های بدن هستند که باعث می شوند قسمت شکم شما باریک تر از نیم تنه و باسن شما باشد.

زنانی که گن ساعت شنی اصل را امتحان کرده اند (از جمله نغمه هایی مانند کارداشیان و جنرز) l.o.v.e به روشی که بعد از پوشیدن آنها احساس می کنند. در حقیقت ، پوشیدن مرتب ساعت شنی می تواند به شکل دادن به شکم شما کمک کند. اما شما همچنین باید یک رژیم غذایی و برنامه تمرینی مناسب داشته باشید. اگر تازه وارد این مفهوم هستید ، این مقاله را بخوانید تا A-Z مربیان کمر را بشناسید. و اگر در خرید کدامیک از آنها اشتباه گرفته اید ، لیست ما از 10 بهترین مربی کمر را بررسی کنید. بالا کشیدن!

شکمبند ساعت شنی در واقع شکل دهنده های کمر هستند که شبیه به کرست های سنتی هستند. همچنین به عنوان بندهای کمر لاتکس ، کرست آموزش تمرینی کمر و شانه های کمر نیز شناخته می شوند ، اینها باسن و ناحیه نیم تنه شما را به همراه لاغری کمر شما برجسته می کند. آنها از مواد مختلفی ساخته شده اند و طرح های مختلفی دارند. آنها به یک روند مد تبدیل شده اند ، و شما همچنین می توانید هنگام ورزش لباس آنها را بپوشید!شاید شما در فیس بوک و اینستاگرام تبلیغات انواع مختلفی از مربیان کمر به نظر برسد را دیده باشید و از خود سؤال کنید که آیا همه آنها یکسان هستند؟ نه آنها نیستند. در اینجا انواع گن ساعت شنی تاپی آورده شده است.

دو نوع مربی کمر وجود دارد - کرست و سینه بند کمر.

خرید گن ساعت شنی در قرن 18 توسط زنان کشف و پوشیده شدند و از جنس استیل سخت است. آنها می توانند به طرز حیرت انگیزی 3-6 اینچ از کمر خود تراشند. اما بعضی اوقات پوشیدن آنها ممکن است دردناک باشد.

گن ساعت شنی اصل

خرید حضوری گن ساعت شنی دارای پاداش پلاستیکی انعطاف پذیر هستند که با توجه به سطح راحتی شما می توان با یک زیپ یا توری تنظیم کرد. آنها می توانند به دور 2 اینچ از کمر کمک کنند. به راحتی می توانید در هنگام کار ، مدرسه ، سالن بدنسازی یا حتی در منزل زیر لباس خود را زیر لباس بچسبانید تا کمر کمتری داشته باشید. اما چگونه پوشیدن یک مربی کمر می تواند اینچ را خاموش کند؟ در بخش بعدی این موضوع را پیدا کنید.

گن ساعت شنی لاتکس با افزایش ترموژنز (تولید گرما) در ناحیه کمر ، شکل دادن به کمر ، بهبود وضعیت حالت ایستاده و ایجاد صافی به لباس های شما روی آن کار می کند.

هنگامی که مرتباً بهترین مارک گن ساعت شنی می پوشید ، افزایش گرما در ناحیه کمر باعث افزایش متابولیسم سلول ها در میانه بدن می شود. در نتیجه ، شما در ناحیه کمر چربی می ریزید.

همچنین ، اکثر ما حالت پستی و بلندی داریم که باعث می شود حتی بهترین چهره هایمان نیز شلخته به نظر برسند. پوشیدن مربی کمر با ارائه پشتیبانی پشتی مانع از شل شدن و خزیدگی شما می شود.

و در آخر اینکه ، گن ساعت شنی شکل بدن شما را بهبود می بخشند و از بیرون آمدن هر اینچ اضافی جلوگیری می کنند.

اما سوال اصلی این است که ، آیا آنها برای استفاده بی خطر هستند؟ این چیزی است که شما با آن آشنا شدید.

جنس گن های ساعت شنی از لاتکس می باشد

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده